Regulamin Usługi Wzajemnego Świadczenia o Charakterze Niepieniężnym
§ 1 Postanowienia Ogólne
1. Niniejszy regulamin, zwany dalej "Regulaminem", określa zasady korzystania z usługi wzajemnego świadczenia o charakterze niepieniężnym, zwanej dalej "Usługą", dostępnej za pośrednictwem strony internetowej www.witalnoscwlosow.pl
2. Usługodawcą i administratorem serwisu jest NUTROPHARMA Sp. z o.o., z siedzibą w Lesznowoli, 05 – 506, ulicy Jedności 10a, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, w XIV Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000030005, posiadającą NIP: 5210087234, zwana dalej „Usługodawcą".
3. Usługa polega na możliwości zamówienia przez użytkownika, zwany dalej "Użytkownikiem", nieodpłatnego poradnika „Jak ograniczyć wzmożone wypadanie włosów?”, zwanych dalej "Produktem", w zamian za wyrażenie zgody na działania marketingowe realizowane przez Usługodawcę lub jego partnerów.
§ 2 Warunki Korzystania z Usługi
1. Warunkiem skorzystania z Usługi jest pełna akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu przez Użytkownika.
2. Usługa jest dostępna dla osób fizycznych, które ukończyły 18. rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
3. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych osobowych wymaganych w procesie zamawiania Produktu.
§ 3 Proces Zamawiania i Realizacja Usługi
1. Aby złożyć zamówienie na nieodpłatnego poradnika „Jak ograniczyć wzmożone wypadanie włosów?", Użytkownik zobowiązany jest do wypełnienia formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej Usługodawcy. W formularzu należy podać prawdziwe i aktualne dane, w tym dane: imię oraz adres e-mail. Podanie nieprawdziwych danych może skutkować odmową realizacji zamówienia.
2. Zamówienie Produktu odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej Usługodawcy.
3. Przesłanie formularza zamówienia przez Użytkownika wymaga wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji marketingowych od Usługodawcy oraz jego partnerów za pośrednictwem podanych przez Użytkownika kanałów komunikacji.
4. Realizacja zamówienia następuje po weryfikacji prawidłowości danych podanych przez Użytkownika oraz dostępności Produktu.
5. Niezwłocznie po dokonaniu przez Użytkownika prawidłowej rejestracji, Usługodawca prześle Usługobiorcy bezpłatny poradnik na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.
6. Usługodawca nie przewiduje zamiany Produktu na inny produkt ani ekwiwalentu pieniężnego.
7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
§ 4 Prawa i Obowiązki Stron
1. Usługodawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Użytkownika zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
2. Użytkownik zobowiązuje się do nieprzekazywania otrzymanego Produktu osobom trzecim. Użytkownik, w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych przez Usługodawcę, posiada szereg uprawnień zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO). Do kluczowych praw użytkownika należą:
A. Prawo dostępu do danych: Użytkownik ma możliwość uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są jego dane osobowe, oraz informacji o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych, odbiorcach danych, planowanym okresie przechowywania danych, a także o prawach przysługujących użytkownikowi w związku z przetwarzaniem jego danych.
B. Prawo do sprostowania danych: Użytkownik ma prawo do natychmiastowego sprostowania jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Ma również prawo do uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, co może być dokonane przez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.
C. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”): Użytkownik może zażądać usunięcia jego danych osobowych, gdy dane te nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, gdy użytkownik wycofał swoją zgodę na przetwarzanie danych, gdy sprzeciwił się przetwarzaniu, gdy dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, lub gdy wymaga tego obowiązek prawny.
D. Prawo do ograniczenia przetwarzania: Użytkownik ma prawo zażądać ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w określonych sytuacjach, na przykład gdy zakwestionuje prawidłowość danych, gdy przetwarzanie jest niezgodne z prawem, lub gdy Usługodawca nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne użytkownikowi do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.
E. Prawo do przenoszenia danych: Użytkownik ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył Usługodawcy, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, oraz ma prawo przesłać te dane innemu administratorowi danych bez przeszkód.
Realizacja powyższych praw odbywa się zgodnie z procedurami opisanymi w Polityce Prywatności Usługodawcy, dostępnej na jego stronie internetowej. Polityka ta zawiera również szczegółowe informacje o sposobie komunikacji z Usługodawcą w celu wykonania praw przysługujących użytkownikowi.
§ 5 Warunki techniczne
1. Techniczne warunki korzystania z Serwisu mają znaczenie dla jego prawidłowego funkcjonowania.
2. Dostęp i korzystanie z Serwisu możliwe jest dla Usługobiorcy:
korzystającego z komputera z dostępem do internetu o przepustowości łącza co najmniej 512 kilobitów/s;
korzystającego z urządzenia mobilnego
z zainstalowaną jedną z poniższych przeglądarek z włączoną obsługą JavaScript:
Microsoft Edge - najnowsza wersja.
Mozilla Firefox - wersja 90.0 lub nowszej.
Opera - wersja 70 lub nowszej.
Google Chrome - wersja 90 lub nowszej.
Apple Safari - wersja 14.0 lub nowszej.
3. Warunkiem skorzystania z niektórych funkcjonalności w Serwisie musi być ponadto posiadanie przez Usługobiorcę skrzynki e-mail, o czym Usługobiorca będzie poinformowany przed skorzystaniem z takiej funkcjonalności.
§ 6 Reklamacje
1. Użytkownik może zgłaszać reklamacje związane z Usługami na adres mailowy kontakt@vitapil.pl.
2. Reklamacja powinna zawierać:
a) imię, nazwisko,
b) adres email,
c) dokładny opis i powód reklamacji
d) żądanie osoby składającej reklamację.
2. Użytkownik składający reklamację zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia jego reklamacji za pośrednictwem emaila wysłanego na adres e-mail Usługobiorcy składającego reklamację podany w reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji przez Usługodawcę. Brak udzielenia odpowiedzi w terminie 30 dni jest równoznaczny z uznaniem reklamacji.
§ 6 Reklamacje
1. Wszelkie zmiany Regulaminu będą publikowane na stronie internetowej Usługodawcy.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikające z realizacji Usługi będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.03.2024r.